با این پدها دیگر به مونوپاد سلفی نیاز ندارید!
نوشته شده توسط : ali
استفاده از مونوپادهای سلفی برای گرفتن عکس سلفی بسیار رایج شده و حتی در برخی مکان‌ها ممنوع شده است. حالا با پدهایی که گوشی را به هر جا که بخواهید می‌چسبانند، دیگر به مونوپادهای سلفی نیاز نخواهید داشت.

اگر می‌خواهید از خود و دوستانتان عکس بگیرید؛ اما نمی‌خواهید از مونوپاد سلفی استفاده کنید، نگران نباشید. یک روش بهتر برای این کار وجود دارد و آن هم استفاده از پدهای StuckOnz است. پد‌ StuckOnz برچسب دوطرفه‌ای است که مختص گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها طراحی شده است.

این برچسب‌ها از فناوری Nanosuction بهره می‌برند. این فناوری از یک سری بخش بسیار کوچک مکنده بهره می‌برد تا گوشی را به جایی که می‌خواهید بچسباند. در StuckOnz، یک لایه خارجی از صفحه Nanosuction، روی یک لایه ابر نرم قرار گرفته است. بخش چسبنده به گوشی شما و دیوار یا کمد یا غیره می‌چسبد. این پد به اندازه یک کارت اعتباری است و ضخامت آن تنها نیم میلی‌متر است.
این پدها روی هر سطح صافی می‌چسبند؛ اما احتمالاً باز هم در برخی شرایط به مونوپاد سلفی احتیاج خواهید داشت. پدهای StuckOnz را نمی‌توانید در آب‌وهوای بسیار سرد یا در آب‌وهوای بسیار گرم استفاده کنید؛ زیرا این پدها خاصیت مکندگی خود را در دمای بین ۳۲ الی ۱۲۰ درجه فارنهایت حفظ می‌کند. این پدها در سطوح مرطوب و چرب یا خاکی و کثیف نیز کار نمی‌کنند. همچنین اگر گوشی هوشمند یا تبلت شما وزن زیادی دارد، بایستی از دو پد StuckOnz استفاده کنید.


این پدها طی یک پروژه‌ای که در سایت Indiegogo گذاشته شده بود، بودجه ناچیز خود را به دست آورد و حالا قصد دارد بودجه خود را به ۱۰٬۰۰۰ دلار افزایش دهد تا علاوه بر دو رنگ مشکی و سفید این پدها، پدهای رنگی نیز ارائه دهد.
مطالب مرتبط
 

برچسب ها: دوستانتان ، مونوپاد ، سلفی ، برچسب ، گوشی‌های هوشمند ، تبلت‌ها ، برچسب‌ها ، فناوری ، ابر نرم ، کارت ، اعتباری ، خبرنو





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: